вторник, 16 августа 2016 г.

მე არავინ ვარ... და ვარ ყველაფერი!

მე ვარ სამყაროში ყველაზე სუსტი... და ამავე დროს ყველაზე ძლიერი; მე მტკივა, როდესაც ზუგრში მირტყამენ დანას... მაგრამ, უგრძნობი ვხდები, როცა მკერდს ტყვიას ვუშვერ; მუხლზე ვეცემი, როდესაც სხვის სიმძიმეს ვხედავ... მაგრამ, ფრთებს ვშლი, როცა ჩემ ტვირთს მივათრევ; გულიდან სისხლი მდის, როდესაც მებრალება... მაგრამ, მშვიდი ვარ, როცა ვანადგურებ; მე ვტირი, როდესაც ხიდან მოწყვეტილ ფოთოლს ვუყურებ... მაგრამ, კლდესავით ცივი ვხდები, როცა ადამიანებს ვკარგავ; მე ვერ ავიტან თუნდაც ერთი ადამიანის ჩაგვრას... მაგრამ, ყველაზე ცივსისხლიანი ვხდები მათთან ბრძოლებში; ვთმობ, როდესაც მიყვარს... მაგრამ, ვკლავ, როცა სულს მართმევენ; მე შეიძლება სიცოცხლე დავთმო ერთი ყვავილის გამო... მაგრამ, უკანმოუხედავად გადავწვა განვლილი მინდვრები; მე ალბათ ვერ გავუძლებ თოთო ბავშვის მზერას... მაგრამ, ღიმილით ჩავხედავ თვალებში თვით სიკვდილს...
მე ვარ ტკივილიც და სიხარულიც; ცეცხლიც და მისი წამლეკავი ცრემლიც; დანაც და მისი მსხვერპლიც; მოკვდავი და უკვდავი... დაცემულიც და... სიყვარულის ანგელოზიც; მე არავინ ვარ... და ვარ ყველაფერი!
/16.08.2016/

Комментариев нет:

Отправить комментарий