суббота, 3 декабря 2016 г.

...სხვა ღმერთებს დავთმობ

მე შენს გამო ვარსკვლავების კოცონს დავანთებ, ცეცხლს წავუკიდებ უძირო ცას, ზღვას წვეთებად დავღვრი... ყველა ბრძოლაზე და გამარჯვებაზე უარს ვიტყვი, და ოცნებებს გავუღებ გალიის კარს, თავისუფლებას ბორკილებს ავხსნი... გავათავისუფლებ ჩემი გულიდან - ჩემი საკნიდან, ასე დიდხანს რომ მეგონა ჩემი... იფრინონ ლაღად! მხოლოდ შენს გამო, ღმერთო ჩემო! სხვა ღმერთებს დავთმობ! ყველა სამყაროს - შენი სამყაროს გარდა, ყველა სამოთხეს, ყველა პეპლის სიცოცხლეს, ერთის სანაცვლოდ... ყველა ვარდის სილამაზეს ვუარყოფ... მხოლოდ ერთის სურნელმა რომ დამათროს! ყველა გულს გავტეხ, დავწვავ, დავშანთავ... შენი ერთი გულისთვის, შენი ერთი მდუმარე მზერისთვის, მე ყველა ნოტს დავთმობ! ყველა მზის ნაცვლად ციცინათელას ჩავიკრავ გულში, და ყველაზე კაშკაშა მზედ ავანთებ... შენს გამო, მხოლოდ შენს გამო დავთმობ თვით სიკვდილს, და შენთვის ვიცოცხლებ, ვიფრენ, ვისუნთქებ... ყველაფერს გავაქრობ... სულს ყველა ფერისგან დავცლი, რომ მხოლოდ შენ ერთმა, სიყვარულმა ამავსო...
/03.12.2016/

Комментариев нет:

Отправить комментарий